Obchodné podmienky

Tieto všeobecné obchodné podmienky (“Podmienky”) spoločnosti Sanbien Service, s.r.o., Italská 1202/12, Vinohrady (Praha 2), 120 00 Praha, IČ: 02348179, zapísaná na Mestskom súde v Prahe - oddiel C, vložka 218319, e-mail info@sanbien.sk, telefónne číslo +420 775 007 049, („My” alebo „Predávajúci”) upravujú v súlade s ustanovením § 1751 ods. 1 zákona č. 89/2012 Z.z., Občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov („Občiansky zákonník”) vzájomné práva a povinnosti Vás, ako kupujúcich, a Nás, ako predávajúcich, vznikajúce v súvislosti alebo na základe kúpnej zmluvy („Zmluva”) uzavretej prostredníctvom E-shopu na webových stránkach www.sanbien.sk.

Všetky informácie o spracovaní Vašich osobných údajov sú obsiahnuté v Zásadách spracovania osobných údajov, ktoré nájdete tu www.sanbien.sk/podmienky-ochrany-osobnych-udajov/.

Ustanovenia týchto Podmienok sú nedeliteľnou súčasťou Zmluvy. Zmluva a Podmienky sú vyhotovené v slovenskom jazyku. Znenie Podmienok môžeme jednostranne meniť alebo dopĺňať. Týmto ustanovením nie sú dotknuté práva a povinnosti vzniklé počas účinnosti predchádzajúceho znenia Podmienok.

Jak iste viete, komunikujeme primárne na diaľku. Preto aj pre našu Zmluvu platí, že sú použité prostriedky komunikácie na diaľku, ktoré umožňujú, aby sme sa spolu dohodli bez súčasnej fyzickej prítomnosti Nás a Vás, a Zmluva je tak uzavretá diaľkovým spôsobom v prostredí E-shopu, a to prostredníctvom rozhrania webovej stránky („webové rozhranie E-shopu”).

Ak niektorá časť Podmienok odporuje tomu, čo sme si spoločne schválili v rámci procesu Vášho nákupu na Našom E-shope, bude mať táto konkrétna dohoda pred Podmienkami prednosť.

1. NĚKTERÉ DEFINICE

1.1. Cena je finančná suma, ktorú budete platiť za Tovar;

1.2. Cena za dopravu je finančná suma, ktorú budete platiť za doručenie Tovaru, a to vrátane ceny za jeho zabalenie;

1.3. Celková cena je súčet Ceny a Ceny za dopravu;

1.4. DPH je daň z pridanej hodnoty podľa platných právnych predpisov;

1.5. Faktúra je daňový doklad vystavený v súlade so zákonom o dani z pridanej hodnoty na Celkovú cenu;

1.6. Objednávka je Váš záväzný návrh na uzavretie Zmluvy o kúpe Tovaru s Nami;

1.7. Užívateľský účet je účet zriadený na základe Vami poskytnutých údajov, ktorý umožňuje uchovávanie zadaných údajov a uchovávanie histórie objednaného Tovaru a uzavretých Zmlúv;

1.8. Vy ste osoba nakupujúca na Našom E-shope, právnymi predpismi označovaná ako kupujúci;

1.9. Tovar je všetko, čo môžete nakúpiť na E-shope.

2. OBECNÉ USTANOVENIA A POUČENIE

2.1. Kúpa Tovaru je možná len cez webové rozhranie E-shopu.

2.2. Pri nákupe Tovaru je Vaša povinnosť poskytnúť Nám všetky informácie správne a pravdivo. Informácie, ktoré ste Nám poskytli v Objednávke, budeme teda považovať za správne a pravdivé.

2.3. Na našom E-shope tiež poskytujeme prístup k hodnoteniu Tovaru vykonanému inými spotrebiteľmi. Autenticitu takýchto recenzií zaisťujeme a kontrolujeme tým, že prepojujeme hodnotenia s konkrétnymi objednávkami, takže v internom systéme pri každom hodnotení vidíme aj prepojené ID objednávky, a tak sme schopní overiť a preukázať, že recenzia pochádza od reálneho spotrebiteľa.

3. UZAVRETIE ZMLUVY

3.1. Zmluvu s Nami je možné uzavrieť iba v slovenskom jazyku.

3.2. Zmluva je uzatváraná na diaľku prostredníctvom E-shopu, pričom náklady na použitie komunikačných prostriedkov na diaľku hradíte Vy. Tieto náklady sa však nijako nelíšia od základnej sadzby, ktorú hradíte za používanie týchto prostriedkov (teda najmä za prístup na internet), žiadne ďalšie náklady účtované Nami teda nad rámec Celkovej ceny nemusíte očakávať. Odeslaním Objednávky súhlasíte s tým, že prostriedky komunikácie na diaľku využívame.

3.3. Na to, aby sme mohli Zmluvu uzavrieť, je potrebné, aby ste na E-shope vytvorili Objednávku. V tomto návrhu musia byť uvedené nasledujúce údaje:

  1. Informácie o nakupovanom Tovare (na E-shope označujete Tovar, o jehož nákup máte záujem, tlačidlom „Do košíka”);
  2. Informácie o Cene, Cene za dopravu, spôsobe platby Celkovej ceny a požadovanom spôsobe doručenia Tovaru; tieto informácie budú zadané v rámci tvorby Objednávky v rámci užívateľského prostredia E-shopu, pričom informácie o Cene, Cene za dopravu a Celkovej cene budú uvedené automaticky na základe Vami zvoleného Tovaru, spôsobu jeho doručenia a platby;
  3. Vaše identifikačné a kontaktné údaje slúžiace na to, aby sme mohli doručiť Tovar, najmä teda meno, priezvisko, doručovaciu adresu, telefónne číslo a e-mailovú adresu.

Tieto všeobecné obchodné podmienky (“Podmienky”) spoločnosti Sanbien Service, s.r.o., Italská 1202/12, Vinohrady (Praha 2), 120 00 Praha, IČ: 02348179, zapísaná na Mestskom súde v Prahe - oddiel C, vložka 218319, e-mail info@sanbien.sk, telefónne číslo +420 775 007 049, („My” alebo „Predávajúci”) upravujú v súlade s ustanovením § 1751 ods. 1 zákona č. 89/2012 Z.z., Občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov („Občiansky zákonník”) vzájomné práva a povinnosti Vás, ako kupujúcich, a Nás, ako predávajúcich, vznikajúce v súvislosti alebo na základe kúpnej zmluvy („Zmluva”) uzavretej prostredníctvom E-shopu na webových stránkach www.sanbien.sk.

Všetky informácie o spracovaní Vašich osobných údajov sú obsiahnuté v Zásadách spracovania osobných údajov, ktoré nájdete tu www.sanbien.sk/podmienky-ochrany-osobnych-udajov/.

Ustanovenia týchto Podmienok sú nedeliteľnou súčasťou Zmluvy. Zmluva a Podmienky sú vyhotovené v slovenskom jazyku. Znenie Podmienok môžeme jednostranne meniť alebo dopĺňať. Týmto ustanovením nie sú dotknuté práva a povinnosti vzniklé počas účinnosti predchádzajúceho znenia Podmienok.

Jak iste viete, komunikujeme primárne na diaľku. Preto aj pre našu Zmluvu platí, že sú použité prostriedky komunikácie na diaľku, ktoré umožňujú, aby sme sa spolu dohodli bez súčasnej fyzickej prítomnosti Nás a Vás, a Zmluva je tak uzavretá diaľkovým spôsobom v prostredí E-shopu, a to prostredníctvom rozhrania webovej stránky („webové rozhranie E-shopu”).

Ak niektorá časť Podmienok odporuje tomu, čo sme si spoločne schválili v rámci procesu Vášho nákupu na Našom E-shope, bude mať táto konkrétna dohoda pred Podmienkami prednosť.

1. NĚKTERÉ DEFINICE

1.1. Cena je finančná suma, ktorú budete platiť za Tovar;

1.2. Cena za dopravu je finančná suma, ktorú budete platiť za doručenie Tovaru, a to vrátane ceny za jeho zabalenie;

1.3. Celková cena je súčet Ceny a Ceny za dopravu;

1.4. DPH je daň z pridanej hodnoty podľa platných právnych predpisov;

1.5. Faktúra je daňový doklad vystavený v súlade so zákonom o dani z pridanej hodnoty na Celkovú cenu;

1.6. Objednávka je Váš záväzný návrh na uzavretie Zmluvy o kúpe Tovaru s Nami;

1.7. Užívateľský účet je účet zriadený na základe Vami poskytnutých údajov, ktorý umožňuje uchovávanie zadaných údajov a uchovávanie histórie objednaného Tovaru a uzavretých Zmlúv;

1.8. Vy ste osoba nakupujúca na Našom E-shope, právnymi predpismi označovaná ako kupujúci;

1.9. Tovar je všetko, čo môžete nakúpiť na E-shope.

2. OBECNÉ USTANOVENIA A POUČENIE

2.1. Kúpa Tovaru je možná len cez webové rozhranie E-shopu.

2.2. Pri nákupe Tovaru je Vaša povinnosť poskytnúť Nám všetky informácie správne a pravdivo. Informácie, ktoré ste Nám poskytli v Objednávke, budeme teda považovať za správne a pravdivé.

2.3. Na našom E-shope tiež poskytujeme prístup k hodnoteniu Tovaru vykonanému inými spotrebiteľmi. Autenticitu takýchto recenzií zaisťujeme a kontrolujeme tým, že prepojujeme hodnotenia s konkrétnymi objednávkami, takže v internom systéme pri každom hodnotení vidíme aj prepojené ID objednávky, a tak sme schopní overiť a preukázať, že recenzia pochádza od reálneho spotrebiteľa.

3. UZAVRETIE ZMLUVY

3.1. Zmluvu s Nami je možné uzavrieť iba v slovenskom jazyku.

3.2. Zmluva je uzatváraná na diaľku prostredníctvom E-shopu, pričom náklady na použitie komunikačných prostriedkov na diaľku hradíte Vy. Tieto náklady sa však nijako nelíšia od základnej sadzby, ktorú hradíte za používanie týchto prostriedkov (teda najmä za prístup na internet), žiadne ďalšie náklady účtované Nami teda nad rámec Celkovej ceny nemusíte očakávať. Odeslaním Objednávky súhlasíte s tým, že prostriedky komunikácie na diaľku využívame.

3.3. Na to, aby sme mohli Zmluvu uzavrieť, je potrebné, aby ste na E-shope vytvorili Objednávku. V tomto návrhu musia byť uvedené nasledujúce údaje:

  1. Informácie o nakupovanom Tovare (na E-shope označujete Tovar, o ktorého nákup máte záujem, tlačidlom „Do košíka”);
  2. Informácie o Cene, Cene za dopravu, spôsobe platby Celkovej ceny a požadovanom spôsobe doručenia Tovaru; tieto informácie budú zadané v rámci tvorby Objednávky v rámci užívateľského prostredia E-shopu, pričom informácie o Cene, Cene za dopravu a Celkovej cene budú uvedené automaticky na základe Vami zvoleného Tovaru, spôsobu jeho doručenia a platby;
  3. Vaše identifikačné a kontaktné údaje slúžiace na to, aby sme mohli doručiť Tovar, najmä teda meno, priezvisko, doručovaciu adresu, telefónne číslo a e-mailovú adresu.

3.4. V priebehu tvorby Objednávky môžete až do doby jej dokončenia údaje meniť a kontrolovať. Po vykonaní kontroly prostredníctvom stisku tlačidla „Objednať s povinnosťou platby” Objednávku dokončíte. Pred stiskem tlačidla musíte ale ešte potvrdiť Vaše oboznámenie sa a súhlas s týmito Podmienkami, inak nebude možné Objednávku dokončiť. K potvrdeniu a súhlasu slúži zatrhávacie políčko. Po stisknutí tlačidla „

3.9. V prípade, že máte zriadený Užívateľský účet, môžete urobiť Objednávku jeho prostredníctvom. I v takom prípade máte však povinnosť skontrolovať správnosť, pravdivosť a úplnosť predvyplnených údajov. Spôsob tvorby Objednávky je však totožný ako v prípade kupujúceho bez Užívateľského účtu, výhodou však je, že nie je potrebné opakovane vyplňovať Vaše identifikačné údaje.

3.10. V niektorých prípadoch umožňujeme na nákup Zbožia využiť zľavu. Pre poskytnutie zľavy je potrebné, aby ste v rámci návrhu Objednávky vyplnili údaje o tejto zľave do vopred určeného poľa. Ak tak učiníte, bude Vám Zboží poskytnuté so zľavou.

3.11. Vytvorením Objednávky prostredníctvom E-shopového rozhrania súhlasíte s odovzdaním informačných údajov na platformy Heureka, Zboží a Google za účelom zaslania dotazníkov spokojnosti a zberu hodnotení, resp. spätnej väzby, ktorá je pre nás dôležitá. Ak si Vy neželáte odovzdávať tieto údaje na Heureku, Zboží a Google, vytvorte Objednávku zaslaním e-mailu na info@sanbien.sk, kde Vy uveďte všetky náležitosti uzavretia zmluvy. Na základe Vášho e-mailu vznikne rokovanie, na základe ktorého je možné uzavrieť individuálnu zmluvu.

4. UŽÍVATEĽSKÝ ÚČET

4.1. Na základe Vašej registrácie v rámci E-shopu môžete pristupovať do svojho Užívateľského účtu.

4.2. Pri registrácii Užívateľského účtu je Vaša povinnosť uviesť správne a pravdivo všetky zadávané údaje a v prípade zmeny je aktualizovať.

4.3. Prístup k Užívateľskému účtu je zabezpečený používateľským menom a heslom. Ohľadom týchto prístupových údajov je Vašou povinnosťou zachovávať mlčanlivosť a nikomu tieto údaje neposkytovať. V prípade, že dôjde k ich zneužitiu, nenesieme za to žiadnu zodpovednosť.

4.4. Užívateľský účet je osobný, a nie ste teda oprávnení umožniť jeho využívanie tretím osobám.

4.5. Váš Užívateľský účet môžeme zrušiť, a to najmä v prípade, keď ho viac než 2 roky nevyužívate, alebo v prípade, keď porušíte svoje povinnosti podľa Zmluvy.

4.6. Užívateľský účet nemusí byť dostupný nepretržite, a to najmä s ohľadom na nutnú údržbu hardvérového a softvérového vybavenia.

5. CENOVÉ A PLATEBNÉ PODMIENKY, VÝHRADA VLASTNÍCKEHO PRÁVA

5.1. Cena je vždy uvedená v rámci E-shopu, v návrhu Objednávky a samozrejme v Zmluve. V prípade rozporu medzi Cenou uvedenou pri Zboží v rámci E-shopu a Cenou uvedenou v návrhu Objednávky sa uplatní Cena uvedená v návrhu Objednávky, ktorá bude vždy totožná s cenou v Zmluve. V rámci návrhu Objednávky je tiež uvedená Cena za dopravu, prípadne podmienky, kedy je doprava zadarmo.

5.2. Celková cena je uvedená vrátane DPH vrátane všetkých poplatkov stanovených zákonom.

5.3. Platbu Celkovej ceny po Vás budeme požadovať po uzavretí Zmluvy a pred odovzdaním Zbožia. Úhradu Celkovej ceny môžete vykonať nasledujúcimi spôsobmi, ktoré nájdete na www.sanbien.sk/doprava-a-platba/

5.4. Faktúra bude vystavená v elektronickej podobe po uhradení Celkovej ceny a bude zaslaná na Vašu e-mailovú adresu. Faktúra bude tiež dostupná vo Vašom Užívateľskom účte.

5.5. Vlastnícke právo k Zbožiu na Vás prechádza až po zaplatení Celkovej ceny a prebraní Zbožia. V prípade platby bankovým prevodom je Celková cena zaplatená pripísaním na Náš účet, v ostatných prípadoch je zaplatená v okamihu vykonania platby.

6. DORUČENIE ZBOŽIA, PRECHOD NEBEZPEČENSTVA ŠKODY NA VECI

6.1. Zboží Vám bude doručené v najkratšom možnom čase podľa Vašej voľby, pričom môžete vyberať z nasledujúcich možností, ktoré nájdete na www.sanbien.sk/doprava-a-platba/

6.2. Zboží je možné doručiť iba v rámci Českej republiky.

6.3. Doba doručenia Zbožia vždy závisí na jeho dostupnosti a na zvolenom spôsobe doručenia a platby. V prípade osobného odberu na prevádzke Vás vždy o možnosti vyzdvihnutia Zbožia budeme informovať prostredníctvom e-mailu.

6.4. Po prevzatí Zbožia od dopravcu je Vašou povinnosťou skontrolovať neporušenosť obalu Zbožia a v prípade akýchkoľvek závad túto skutočnosť neodkladne oznámiť dopravcovi a Nám. V prípade, že došlo k závade na obale, ktorá svedčí o neoprávnenej manipulácii a vstupe do zásielky, nie je Vašou povinnosťou Zboží od dopravcu prevziať.

6.5. V prípade, že porušíte svoju povinnosť prevziať Zboží, s výnimkou prípadov podľa čl. 6.4 Podmienok, nemá to za následok porušenie Našej povinnosti Vám Zboží doručiť. Zároveň to, že Zboží nepřevezmete, nie je odstúpenie od Zmluvy medzi Nami a Vami. Nám však v takom prípade vzniká právo od Zmluvy odstúpiť z dôvodu Vášho podstatného porušenia Zmluvy, prípadne Zboží uskladniť, za čo nám od Vás náleží úplata v obvyklej výške. Ak sa rozhodneme odstúpiť od Zmluvy, je odstúpenie účinné v deň, keď Vám toto odstúpenie doručíme. Odstúpenie od Zmluvy nemá vplyv na nárok na uhradenie Ceny za doručenie, prípadne na nárok na náhradu škody, ak vznikla.

6.6. Ak je z dôvodov vzniknutých na Vašej strane Zboží doručované opakovane alebo iným spôsobom, než bolo v Zmluve dohodnuté, je Vašou povinnosťou nahradiť Nám náklady s týmto opakovaným doručením spojené. Platobné údaje pre zaplatenie týchto nákladov Vám zašleme na Vašu e-mailovú adresu uvedenú v Zmluve a sú splatné 14 dní od doručenia e-mailu.

6.7. Nebezpečenstvo škody na Zboží prechádza na Vás v okamihu, keď ho prevezmete. V prípade, že Zboží nepřevezmete, s výnimkou prípadov podľa čl. 6.4 Podmienok, na Vás nebezpečenstvo škody na Zboží prechádza v okamihu, keď ste mali možnosť ho prevziať, ale z dôvodov na Vašej strane k prevzatiu nedošlo. Prechod nebezpečenstva škody na Zboží pre Vás znamená, že od tohto okamihu nesiete všetky dôsledky spojené so stratou, zničením, poškodením či akýmkoľvek znehodnotením Zbožia.

6.8. V prípade, že Zboží nebolo v E-shope uvedené ako skladom a bola uvedená orientačná doba dostupnosti, Vás budeme vždy informovať v prípade:

  1. mimoriadneho výpadku výroby Zbožia, pričom Vám vždy sdělíme novú očakávanú dobu dostupnosti alebo informácie o tom, že nebude možné Zboží dodať;
  2. meškania s dodaním Zbožia od Nášho dodávateľa, pričom Vám vždy sdělíme novú očakávanú dobu dodania.

7. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ

7.1. Zaručujeme, že v době přechodu nebezpečí škody na Zboží podle čl. 6.7 Podmínek je Zboží bez vad, zejména pak, že Zboží:

  1. odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem;
  2. je vhodné k účelu, pro který ho požadujete a s nímž souhlasíme;
  3. je dodáno s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití, včetně návodu k montáži nebo instalaci;
  4. je vhodné k účelu, k němuž se Zboží tohoto druhu obvykle používá;
  5. množstvím, jakostí a dalšími vlastnostmi, včetně životnosti, funkčnosti, kompatibility a bezpečnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem Zboží téhož druhu, které můžete rozumně očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení učiněná námi nebo jinou osobou v témže smluvním řetězci, zejména reklamou nebo označením;
  6. je dodáno s příslušenstvím, včetně obalu, návodu k montáži a jiných pokynů k použití, které můžete rozumně očekávat; a
  7. odpovídá jakostí nebo provedením vzorku nebo předloze, které Vám byly poskytnuty před uzavřením smlouvy.

7.2. Práva a povinnosti ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174b Občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).

7.3. V případě, že bude mít Zboží vadu, tedy zejména pokud nebude splněna některá z podmínek dle čl. 7.1, můžete Nám takovou vadu oznámit a uplatnit práva z vadného plnění (tedy Zboží reklamovat) zasláním e-mailu či dopisu na Naše adresy uvedené u Našich identifikačních údajů. Pro reklamaci můžete využít také vzorový formulář poskytovaný z Naší strany, který tvoří přílohu č. 1 Podmínek. V uplatnění práva z vadného plnění je třeba zvolit, jak chcete vadu vyřešit, přičemž tuto volbu nemůžete následně bez Našeho souhlasu změnit. Reklamaci vyřídíme v souladu s Vámi uplatněným právem z vadného plnění.

7.4. Má-li Zboží vadu, máte následující práva:

  1. na odstranění vady dodáním nového Zboží bez vady, nebo dodáním chybějící části Zboží; nebo
  2. na odstranění vady opravou Zboží,

7. PRÁVA Z VADNÉHO PLNENIA

7.1. Zaručujeme, že v čase prechodu nebezpečenstva škody na Zboží podľa čl. 6.7 Podmienok je Zboží bez vád, najmä že Zboží:

  1. zodpovedá dohodnutému popisu, druhu a množstvu, ako aj kvalite, funkčnosti, kompatibilite, interoperabilite a iným dohodnutým vlastnostiam;
  2. je vhodné na účel, na ktorý ho požadujete a s ktorým súhlasíme;
  3. je dodané s dohodnutým príslušenstvom a pokynmi na použitie, vrátane návodu na montáž alebo inštaláciu;
  4. je vhodné na účel, na ktorý sa Zboží tohto druhu obvykle používa;
  5. množstvom, kvalitou a inými vlastnosťami, vrátane životnosti, funkčnosti, kompatibility a bezpečnosti, zodpovedá obvyklým vlastnostiam Zboží toho istého druhu, ktoré môžete rozumne očakávať, aj s ohľadom na verejné vyhlásenia učinené nami alebo inou osobou v tom istom zmluvnom reťazci, najmä reklamou alebo označením;
  6. je dodané s príslušenstvom, vrátane obalu, návodu na montáž a iných pokynov na použitie, ktoré môžete rozumne očakávať; a
  7. zodpovedá kvalitou alebo prevedením vzorky alebo predlohy, ktoré Vám boli poskytnuté pred uzavretím zmluvy.

7.2. Práva a povinnosti týkajúce sa práv z vadného plnenia sa riadia príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi (najmä ustanoveniami § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174b Občianskeho zákonníka a zákonom č. 634/1992 Z.z., o ochrane spotrebiteľa, v znení neskorších predpisov).

7.3. V prípade, že Zboží bude mať vadu, teda najmä ak nebude splnená niektorá z podmienok podľa čl. 7.1, môžete Nám takúto vadu oznámiť a uplatniť práva z vadného plnenia (teda Zboží reklamovať) zaslaním e-mailu alebo listu na Naše adresy uvedené v Našich identifikačných údajoch. Pre reklamáciu môžete využiť aj vzorový formulár poskytovaný z Našej strany, ktorý tvorí prílohu č. 1 Podmienok. Pri uplatnení práva z vadného plnenia je potrebné zvoliť, ako chcete vadu vyriešiť, pričom túto voľbu nemôžete následne bez Našho súhlasu zmeniť. Reklamáciu vybavíme v súlade s Vami uplatneným právom z vadného plnenia.

7.4. Má-li Zboží vadu, máte nasledujúce práva:

  1. na odstránenie vady dodaním nového Zboží bez vád, alebo dodaním chýbajúcej časti Zboží; alebo
  2. na odstránenie vady opravou Zboží,

ledaže by byl zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo ve srovnání s druhým způsobem nepřiměřeně nákladný, což se posoudí zejména s ohledem na význam vady, hodnotu, kterou by Zboží mělo bez vady, a to, zda může být druhým způsobem vada odstraněna bez značných obtíží pro vás.

7.5. Jsme oprávněni odmítnout vadu odstranit, je-li to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by Zboží mělo bez vady.

7.6. Dále máte právo na:

  1. přiměřenou slevu z Ceny; nebo
  2. odstoupení od Smlouvy,

jestliže:

  1. odmítneme vadu odstranit nebo ji neodstraníme v souladu s právními předpisy;
  2. se vada projeví opakovaně,
  3. je vada podstatným porušením Smlouvy; nebo
  4. je z našeho prohlášení nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro Vás.

7.7. Právo na odstoupení od Smlouvy nenáleží v případě, je-li vada Zboží nevýznamná.

7.8. V případě, že jste si vadu na Zboží způsobili sami, práva z vadného plnění Vám nenáleží.

7.9. Vadou Zboží není opotřebení Zboží způsobené jeho obvyklým užíváním nebo u použitého Zboží opotřebení odpovídající míře jeho předchozího používání.

7.10. Při uplatnění reklamace Vám vystavíme písemné potvrzení, ve kterém bude uvedeno:

  1. datum, kdy jste reklamaci uplatnili;
  2. co je obsahem reklamace;
  3. jaký způsob vyřízení reklamace požadujete;
  4. Vaše kontaktní údaje pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace.

7.11. Nedohodneme-li se na delší lhůtě, do 30 dnů od obdržení reklamace odstraníme vady a poskytneme Vám informaci o vyřízení reklamace na uvedené kontaktní údaje. Pokud tato lhůta marně uplyne, můžete odstoupit od Smlouvy nebo požadovat přiměřenou slevu.

7.12. O vyřízení reklamace Vás budeme informovat e-mailem a vydáme Vám potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace. Pokud je reklamace oprávněná, náleží Vám náhrada účelně vynaložených nákladů. Tyto náklady jste povinni prokázat, např. účtenkami či potvrzeními o ceně za dopravu. V případě, že došlo k odstranění vady dodáním nového Zboží, je Vaší povinností Nám původní Zboží vrátit, náklady na toto vrácení však hradíme My.

7.13. V případě, že jste podnikateli, je Vaší povinností oznámit a vytknout vadu bez zbytečného odkladu poté, co jste ji mohli zjistit, nejpozději však do tří dnů od převzetí Zboží.

7.14. V případě, že jste spotřebitel, máte právo uplatnit práva z vadného plnění u vady, která se vyskytne u spotřebního Zboží ve lhůtě 24 měsíců od převzetí Zboží.

8. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

8.1. K odstoupení od Smlouvy, tedy k ukončení smluvního vztahu mezi Námi a Vámi od jeho počátku, může dojít z důvodů a způsoby uvedenými v tomto článku, případně v dalších ustanoveních Podmínek, ve kterých je možnost odstoupení výslovně uvedena.

8.2. V případě, že jste spotřebitel, tedy osoba kupující Zboží mimo rámec své podnikatelské činnosti, máte v souladu s ustanovením §1829 občanského zákoníku právo odstoupit od Smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne uzavření Smlouvy, resp. pokud se jedná o koupi zboží, pak do čtrnácti dnů od jeho převzetí. V případě, že jsme uzavřeli Smlouvu, jejímž předmětem je několik kusů Zboží nebo dodání několika částí Zboží, začíná tato lhůta běžet až dnem dodání posledního kusu nebo části Zboží, a v případě, že jsme uzavřeli Smlouvu, na základě které Vám budeme Zboží dodávat pravidelně a opakovaně, začíná běžet dnem dodání první dodávky.

7. PRÁVA Z VADNÉHO PLNENIA

ledaže by bol zvolený spôsob odstránenia vady nemožný alebo v porovnaní s druhým spôsobom neprimerane nákladný, čo sa posúdi najmä s ohľadom na význam vady, hodnotu, ktorú by Zboží malo bez vady, a to, či môže byť druhým spôsobom vada odstránená bez značných ťažkostí pre vás.

7.5. Sme oprávnení odmietnuť vadu odstrániť, ak je to nemožné alebo neprimerane nákladné, najmä s ohľadom na význam vady a hodnotu, ktorú by Zboží malo bez vady.

7.6. Ďalej máte právo na:

  1. primeranú zľavu z Ceny; alebo
  2. odstúpenie od Zmluvy,

ak:

  1. odmietneme vadu odstrániť alebo ju neodstránime v súlade s právnymi predpismi;
  2. sa vada prejaví opakovane,
  3. je vada podstatným porušením Zmluvy; alebo
  4. je z nášho vyhlásenia alebo z okolností zjavné, že vada nebude odstránená v primeranej dobe alebo bez značných ťažkostí pre Vás.

7.7. Právo na odstúpenie od Zmluvy nenáleží v prípade, ak je vada Zboží nevýznamná.

7.8. V prípade, že ste si vadu na Zboží spôsobili sami, práva z vadného plnenia Vám nenáležia.

7.9. Vadou Zboží nie je opotrebenie Zboží spôsobené jeho obvyklým používaním alebo u použitého Zboží opotrebenie zodpovedajúce miere jeho predchádzajúceho používania.

7.10. Pri uplatnení reklamácie Vám vystavíme písomné potvrdenie, v ktorom bude uvedené:

  1. dátum, kedy ste reklamáciu uplatnili;
  2. čo je obsahom reklamácie;
  3. aký spôsob vybavenia reklamácie požadujete;
  4. Vaše kontaktné údaje na účely poskytnutia informácie o vybavení reklamácie.

7.11. Nedohodneme-li se na dlhšej lehote, do 30 dní od obdržania reklamácie odstránime vady a poskytneme Vám informáciu o vybavení reklamácie na uvedené kontaktné údaje. Ak táto lehota márne uplynie, môžete odstúpiť od Zmluvy alebo požadovať primeranú zľavu.

7

8.3. Od Zmluvy môžete odstúpiť akýmkoľvek preukazným spôsobom (najmä zaslaním e-mailu alebo listu na Naše adresy uvedené u Našich identifikačných údajov). Pre odstúpenie môžete využiť aj vzorový formulár poskytovaný z Našej strany, ktorý tvorí prílohu č. 2 Podmienok.

8.4. Ani ako spotrebiteľ však nemôžete od Zmluvy odstúpiť v prípadoch, kedy je predmetom Zmluvy plnenie uvedené v § 1837 Občianskeho zákonníka.

8.5. Lehota na odstúpenie podľa čl. 8.2 Podmienok sa považuje za zachovanú, ak Nám v jej priebehu odošlete oznámenie, že od Zmluvy odstupujete.

8.6. V prípade odstúpenia od Zmluvy podľa čl. 8.2 Podmienok ste povinní Nám Zboží zaslať do 14 dní od odstúpenia a nesiete náklady spojené s vrátením tovaru k Nám. Vy máte naopak nárok na to, aby sme Vám vrátili Cenu za dopravu, avšak iba vo výške zodpovedajúcej najlacnejšiemu ponúkanému spôsobu dodania Zboží, ktorý sme pre dodanie Zboží ponúkali. V prípade odstúpenia z dôvodu, že My porušíme uzavretú Zmluvu, hradíme aj náklady spojené s vrátením tovaru k Nám, avšak opäť iba do výšky Ceny za dopravu vo výške zodpovedajúcej najlacnejšiemu ponúkanému spôsobu dodania Zboží, ktorý sme pri dodaní Zboží ponúkali.

8.7. V prípade odstúpenia od Zmluvy Vám bude Cena vrátená do 14 dní odo dňa účinnosti odstúpenia na účet, z ktorého bola pripísaná, prípadne na účet zvolený na odstúpenie od Zmluvy. Čiastka však nebude vrátená skôr, než Zboží obdržíme, alebo Nám preukážete, že došlo k jeho zaslaniu späť Nám. Zboží Nám prosím vracejte čisté, ak možno vrátane originálneho obalu.

8.8. V prípade odstúpenia od Zmluvy podľa čl. 8.2 Podmienok Nám však odpovedáte za zníženie hodnoty Zboží, ktoré vzniklo v dôsledku nakladania s týmto tovarom inak, než je nutné na to, aby ste sa oboznámili s povahou, vlastnosťami a funkčnosťou Zboží, tj. spôsobom, akým by ste sa so Zbožím oboznamovali v kamennej predajni. V prípade, že sme Vám ešte nevrátili Cenu, sme oprávnení pohľadávku z titulu nákladov započítať na Vašu pohľadávku na vrátenie Ceny.

8.9. My sme oprávnení odstúpiť od Zmluvy kedykoľvek pred tým, než Vám dodáme Zboží, ak existujú objektívne dôvody, prečo nie je možné Zboží dodať (najmä dôvody na strane tretích osôb alebo dôvody spočívajúce v povahe Zboží), a to aj pred uplynutím doby uvedenej v čl. 6.9. Podmienok. Môžeme tiež od Zmluvy odstúpiť, ak je zjavné, že ste uviedli v Objednávke zámerne nesprávne informácie. V prípade, že nakupujete tovar v rámci svojej podnikateľskej činnosti, teda ako podnikateľ, sme oprávnení od Zmluvy odstúpiť kedykoľvek, aj bez udania dôvodu.

9. RIEŠENIE SPOROV SO SPOTREBITEĽMI

9.1. Nie sme vo vzťahu k kupujúcim viazaní žiadnymi kodexami správania v zmysle ustanovenia § 1826 ods. 1 písm. e) Občianskeho zákonníka.

9.2. Vybavovanie sťažností spotrebiteľov zabezpečujeme prostredníctvom elektronickej adresy info@sanbien.sk. Informáciu o vybavení sťažnosti zašleme na elektronickú adresu kupujúceho.

9.3. K mimosúdnemu riešeniu spotrebiteľských sporov zo Zmluvy je príslušná Česká obchodná inšpekcia, so sídlom Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz. Platformu na riešenie sporov on-line nachádzajúcu sa na internetovej adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využiť pri riešení sporov medzi predávajúcim a kupujúcim, ktorý je spotrebiteľom, z kúpnej zmluvy uzavretej elektronickými prostriedkami.

9.4. Európske spotrebiteľské centrum Česká republika, so sídlom Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktným miestom podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 524/2013 zo dňa 21. mája 2013, o riešení spotrebiteľských sporov on-line a o zmene nariadenia (ES) č. 2006/2004 a smernice 2009/22/ES (nariadenie o riešení spotrebiteľských sporov on-line).

10. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA

10.1. Ak Náš a Váš právny vzťah obsahuje medzinárodný prvok (teda napríklad budeme zasielať tovar mimo územia Slovenskej republiky), bude sa vzťah vždy riadiť právom Slovenskej republiky. Ak ste však spotrebitelia, nie sú týmto ujednaním dotknuté Vaše práva plynúce z právnych predpisov.

10.2. Všetku písomnú korešpondenciu si s Vami budeme doručovať elektronickou poštou. Naša e-mailová adresa je uvedená u Našich identifikačných údajov. My budeme doručovať korešpondenciu na Vašu e-mailovú adresu uvedenú v Zmluve, v Užívateľskom účte alebo cez ktorú ste nás kontaktovali.

10.3. Zmluvu je možné meniť iba na základe našej písomnej dohody. My sme však oprávnení zmeniť a doplniť tieto Podmienky, táto zmena sa však nedotkne už uzavretých Zmlúv, ale iba Zmlúv, ktoré budú uzavreté po účinnosti tejto zmeny. O zmene Vás však budeme informovať iba v prípade, že Vám na základe Zmluvy máme dodávať Zboží pravidelne a opakovane. Informácie o zmene Vám zašleme na Vašu e-mailovú adresu najmenej 14 dní pred účinnosťou tejto zmeny. Ak od Vás do 14 dní od zaslania informácie o zmene neobdržíme výpoveď uzavretej Zmluvy na pravidelné a opakované dodávky Zboží, stávajú sa nové podmienky súčasťou našej Zmluvy a uplatnia sa na ďalšiu dodávku Zboží nasledujúcu po účinnosti zmeny. Výpovedná lehota v prípade, že výpoveď podáte, činí 2 mesiace.

10.4. V prípade vyššej moci alebo udalostí, ktoré nemožno predvídať (prírodná katastrofa, pandémia, prevádzkové poruchy, výpadky subdodávateľov a pod.), nenesieme zodpovednosť za škodu spôsobenú v dôsledku alebo súvislosti s prípadmi vyššej moci, a ak stav vyššej moci trvá po dobu dlhšiu než 10 dní, máme My i Vy právo od Zmluvy odstúpiť.

10.5. Prílohou Podmienok je vzorový formulár pre reklamáciu a vzorový formulár pre odstúpenie od Zmluvy.

10.6. Zmluva vrátane Podmienok je archivovaná v elektronickej podobe u Nás, ale nie je Vám prístupná. Vždy však tieto Podmienky a potvrdenie Objednávky so zhrnutím Objednávky obdržíte e-mailom a budete teda mať vždy prístup k Zmluve aj bez Našej súčinnosti. Odporúčame vždy potvrdenie Objednávky a Podmienky uložiť.

Tieto Podmienky nadobúdajú účinnosť 1.11.2023

PRÍLOHA Č. 1 - FORMULÁR PRE REKLAMÁCIU

Stiahnuť formulár pre reklamáciu

PRÍLOHA Č. 2 - FORMULÁR PRE ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

Stiahnuť formulár pre odstúpenie od zmluvy